Koken met de fractie!

Koken met de fractie op 29 mei 2024 vond na 4,5 jaar weer plaats. Bestuursvoorzitter Mark Mees opende het diner met de belofte dat een traditie is geboren! De combinatie van gezelligheid, de gelegenheid om op informele manier met lokale politici te praten én het heerlijke eten smaakt dan ook naar meer! De avond stond in het teken van de Europese Verkiezingen en werd extra bijzonder door onze gast kandidaat #4 Lennart Salemink.

De fractie en bestuur & wethouders zijn deze avond voor de gelegenheid omgetoverd tot een grote ploeg hulpkok’s die onder stevige begeleiding van chefkok Alfred van Dijk van Het Oude Dykhuys in Lisserbroek een heerlijk diner voor de gasten op tafel zet.

De gasten konden een plek aan tafel krijgen als lid of potentieel lid van de lokale VVD. Onder het genot van een driegangendiner konden zij genieten van de gezelligheid en tegelijkertijd in gesprek met de raadsleden, wethouders en de VVD-kandidaat voor het Europees Parlement Lennart Salemink (#4). Een unieke combinatie en gelegenheid om op informele wijze met elkaar in gesprek te zijn.

Een prachtavond met de 3 vrijheden van Lennart in gedachten:

·      Vrijheid om jezelf te kunnen zijn

·      Vrijheid voor ondernemen

·      Vrijheid om in veiligheid te leven

Een volgende keer ook aanwezig zijn? Houdt onze nieuwsbrief in de gaten en volg ons op social media.

Ons eerstvolgende borrel is 25 juni 2024 aanstaande. Tot dan!