We gaan weer Koken met de Fractie

Koken met de Fractie in Het Oude Dykhuys

Beste VVD Leden,

Op 28 Mei 2024 gaat de fractie - onder begeleiding van Chef-kok Alfred van Dijk van Restaurant Het Oude Dykhuys – een exquis diner verzorgen.

Het event ‘Koken met de VVD Fractie’ is bedoeld voor leden, maar vooral ook voor niet leden. Wij willen graag meer leden verwelkomen en daarom vragen wij iedereen om één potentieel lid naar het event mee te nemen.

Programma:

18.00 uur:           Inloop, ontvangst en welkomstwoord

19.00 uur:           Proeverij – voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht

21.30 uur:           Koffie/thee, napraten

22.00 uur:           Einde diner-bijeenkomst

Eigen Bijdrage

Voor deze exclusieve beleving wordt een bijdrage gevraagd van € 40,- per persoon voor bestaande leden. Dit is voor een drie gangen diner, drank, koffie en thee. Breng je een introducé mee die lid wordt dan betaal je slechts  € 32,50 per persoon.  Voor introducés die geen lid willen worden vragen we een bijdrage van € 50,- per persoon.

Speciale Gast: Lennart Salemink

Met trots kondigen wij aan dat Lennart Salemink, kandidaat #4 en een gewaardeerd lid van onze partij, deze avond bij ons zal zijn. Geboren in Amsterdam, opgegroeid in Groningen, en nu wonend in Amsterdam met zijn vriend, heeft Lennart zich de afgelopen jaren ingezet als trainer, campaigner en hoofdbestuurslid. Momenteel is hij werkzaam bij het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, waar hij zich focust op mobiliteit, transport en luchtvaart. Lennart's passie voor Europese samenwerking en zijn toewijding aan de vrijheid, veiligheid en welvaart van Nederland zullen zeker voor boeiende gesprekken zorgen.

Lennart deelt graag zijn visie op de noodzaak van Europese samenwerking, de bescherming tegen internationale dreigingen, en zijn inzet voor de vrijheid en veiligheid van alle gemeenschappen in Nederland.

Aanmelden:

Wees erbij! Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Meld je aan voor 10 mei via deze URL: https://forms.gle/2LBEWSajqtHcnh7z8

Mis deze kans niet om in een prachtige omgeving te genieten van heerlijk eten, goed gezelschap en inspirerende gesprekken. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen met jou een onvergetelijke avond te beleven!

Met hartelijke en smakelijke groeten,

Bestuur VVD Haarlemmermeer