VVD is enthousiast over nieuwe visie voor het centrum van Hoofddorp

Het centrum van Hoofddorp gaat een levendig en groen stadscentrum worden volgens de nieuwe visie van het college. De VVD heeft zich hier al lang voor ingezet dus we zijn blij dat we nu samen gaan werken aan een bruisend en groen centrum waar voor iedereen wat te doen is en die voor iedereen goed bereikbaar is.

Het college presenteerde een nieuwe visie op het stadscentrum van Hoofddorp. De punten waar we enthousiast van worden zijn:

1) het centrum wordt levendiger en groener. Met horeca, cultuur in een stadse, maar groene omgeving. Dat is ook een duidelijke wens van inwoners en ondernemers;

2) het centrum wordt voor iedereen goed bereikbaar: voetgangers, fietsers, gebruikers van het OV, zelf met een bootje, het vliegtuig en later zelfs met de metro;

3) de visie biedt ruimte voor aanpassingen. Winkelgebieden gaan er waarschijnlijk in de toekomst anders uitzien. In deze visie wordt daar rekening mee gehouden en op ingespeeld.

De VVD vindt dat we deze mooie plannen dan ook nog beter over het voetlicht mogen brengen, ook buiten onze gemeente. We mogen trots zijn op onze dynamische en groene stad van de toekomst. Een goede aansprekende slogan helpt daarbij. Dat zal ook ons goede vestigingsklimaat versterken.

Weet jij een goede slogan? Laat het aan ons weten....

Wil je de visie lezen? Klik dan hier.