De vrijwilligers van de opvanglocatie van Oekraïense vluchtelingen verrast met taart

De statenfractie van de Noord-Hollandse VVD kiest jaarlijks een vrijwilligersinitiatief uit om deze te verrassen met taart. VVD Haarlemmermeer nomineerde de vrijwilligers in Cruquius die vorig jaar direct in actie zijn gekomen om met succes een opvanglocatie te realiseren.

"Een prestatie van wereldformaat" spreekt raadslid Trudie van 't Hull-Bettink de vrijwilligers toe namens de Haarlemmermeerse VVD-fractie. Vrijwilliger Henny van Son neemt de taart dankbaar aan van statenlid Nick Roosendaal van VVD Noord-Holland. Ook hij spreekt zijn waardering uit voor de vrijwilligers. "Zo bijzonder om alle initiatieven te zien. De wereld wordt een stuk mooier door de saamhorigheid en schouders-eronder-mentaliteit van jullie."

Is er nog hulp nodig?

"Ja zeker! We worden heel blij van persoonlijk verzorgingsproducten voor de Oekraïners. Denk aan shampoo, douchegel, deodorant en make-up." Gaf 1 van de vrijwilligers aan tijdens het taart eten.

Dus mocht je hier bij willen helpen: neem dan gerust contact op.