Terraschallenge

Vanaf 1 juni kunnen we weer het terras op, een drankje bij je favoriete café drinken of samen uit eten gaan! Dat hebben we gemist…

Nu hebben we natuurlijk allemaal al zoveel mogelijk ons best gedaan om vanaf maart zoveel mogelijk af te halen of te laten bezorgen. Maar zeg nou zelf, samen ergens wat eten en drinken -ook al is het op 1,5 meter- is toch veel leuker? En laat het nu mooi weer worden!

Wat moet je doen?

Laat zien dat jij je horeca-ondernemer steunt! Ga naar je favoriete restaurant, café of terras en bestel bitterballen of wat anders lekkers! Maak hier een toffe foto van. Met het mooie weer op komst, kun je bijvoorbeeld een foto maken van jou en je vrienden genietend op het terras met je versnaperingen en jouw favoriete horeca-ondernemer!

Post dit op social media. Denk dan bijvoorbeeld aan Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn. Tag de horecagelegenheid, voeg de hashtag #terraschallenge toe en daag je vrienden uit. Ook zij zullen nu zo de horeca-ondernemers gaan steunen.

Waarom deze challenge?

De Coronacrisis raakt ons allemaal en zeker ook de horeca-ondernemers. Het is nu vechten voor hun voortbestaan. Die ondernemers verdienen nu een extra steuntje in de rug. Dat kunnen wij allemaal met elkaar doen. Daarom heeft Trudie van ‘t Hull-Bettink van de Haarlemmermeerse VVD de #terraschallenge bedacht in navolging van de succesvolle #ondernemerschallenge van Dieke van Groningen van de Rotterdamse VVD. Op deze manier zorgen we er samen voor dat de we kunnen blijven genieten van al het moois wat de horeca ons te bieden heeft. Steun daarom de horeca en doe mee met de #terraschallenge!

Wat levert het je op?

Je laat zien dat je de horeca steunt en dat is belangrijk. Daarmee laat je zien dat je favoriete restaurant, terras of café weer open is en dat dat volop genieten is. De #terraschallenge levert blije horeca-ondernemers op en de steun die ze nu verdienen. De horeca-ondernemers zorgen dat Haarlemmermeer leeft en bruist. Laten we dat allemaal steunen!