Training Liberalisme III op 18 juni 2016

Op zaterdagmiddag 18 juni organiseert de VVD Haarlemmermeer alweer haar vijfde training.

Deze keer gaan wij nog verder in op het liberalisme in de training Liberalisme III. Onze trainer zal zijn Robert Flos, een ervaren politicus met jarenlange ervaring in de Amsterdamse gemeenteraad, o.a. als fractievoorzitter!

In de training Liberalisme III maakt u kennis met de historische ontwikkeling van het liberalisme. Er wordt ingegaan op de denkbeelden van een aantal liberale filosofen, zodat u na afloop van de training de verschillende soorten liberalisme kunt onderscheiden. Om het ook naar de huidige praktijk te brengen zullen de liberale denkers in relatie worden gebracht met het liberalisme van vandaag de dag. Met de aanwezigen zullen wij tevens de relevantie van het liberalisme in de 21e eeuw bespreken.

Deze training sluit aan op de training ‘Liberalisme II’. Enige basiskennis omtrent de beginselen van het liberalisme is gewenst. De basiskennis kan aanwezig zijn door het eerder volgen van trainingen liberalisme of omdat u er vanuit studie en/of interesse al mee in aanraking bent gekomen.

De locatie is zalencentrum Het Trefpunt in Nieuw-Vennep en de kosten bedragen wederom € 17,50 en dat is inclusief de koffie/thee en een borrel na afloop. Het bedrag van € 17,50 kunt u overmaken naar bankrekeningnummer NL67INGB0000098918 o.v.v. liberalisme III.

Inloop is vanaf 13:00 uur en de training zal starten om 13:30 uur en eindigen omstreeks 16:00 uur.

De training is open voor zowel leden als liberaal denkenden en aanmelden kan via het sturen van een e-mail naar info@vvdhaarlemmermeer.nl.